Založ si blog

Potajomky

Keď zhasnú v noci všetky lampy,
nerada som sama v spálni.
V mojej detskej čudo žije,
pod posteľ sa u mňa skryje.
A ma máta, celú straší,
sníčky moje mi len plaší.
Nemôžem ja sama spať,
musím mamku pohľadať!
Každý večer potajomky,
vedú ku nej tajné kroky.
Pod perinou hľadám miesto,
spravím si v ňom malé hniezdo.
Ku jej nohám kladiem svoje,
zohrejú sa tam oboje.
Veď v noci je veľká zima,
a u mamky vždy je príma.
Mamka ma má predsa rada,
strašidlám ma nikdy nedá!
Celú noc ma bude hriať,
svojou láskou objímať.

Adventný kalendár 2020 – Mama

15.12.2020

Otváram dvierka na kalendári a čakám na zázrak. Každý deň príbeh, láska, smútok, život sa zmestí doň na 24-krát… Sedela na železničnej stanici a pozorovala motýle. Mala ich rada. A najradšej, keď ich naháňala na lúke medzi poľnými kvetmi. Chcela ísť domov za mamou, no pani pri okienku jej nechcela predať lístok. Vraj do Kapušian odtiaľto nechodia. Musí sa najprv [...]

Adventný kalendár 2020 – Bosorky

13.12.2020

Otváram dvierka na kalendári a čakám na zázrak. Každý deň príbeh, láska, smútok, život sa zmestí doň na 24-krát… V minulosti viac ako teraz ľudia verili rôznym poverám a príbehom, a počas zimných večerov si ich rozprávali pri páračkách. Dnes sa len nad niektorými pousmejeme a už im neveríme ako kedysi. Ale, čo ak je v niektorých príbehoch ešte aj dnes kus [...]

Adventný kalendár 2020 – Vianočné Bratwurst

11.12.2020

Otváram dvierka na kalendári a čakám na zázrak. Každý deň príbeh, láska, smútok, život sa zmestí doň na 24-krát… Keď som odchádzala pracovať do Rakúska ako opatrovateľka v septembri 2014, presviedčala som samu seba aj moju rodinu, že robím v danej situácii to najlepšie rozhodnutie, aké som mohla spraviť. Plánovali sme sa osamostatniť od rodičov a kúpiť si [...]

Petr Pavel

Český prezident Pavel podpísal partnerstvá pre páry rovnakého pohlavia

29.04.2024 14:29

Pri osvojovaní detí sa na nich budú vzťahovať isté obmedzenia.

Bohuš Garbár

Vyzvedačstvo pre Rusko a branie úplatkov. Súd poslal Garbára do väzenia, nezaplatil totiž pokutu

29.04.2024 13:22

Garbár podľa polície zbieral informácie pre príslušníkov ruskej vojenskej rozviedky GRU od apríla 2021.

Komunisti oslávili 1. máj

V prípade minuloročného zjazdu KSS polícia zastavila trestné stíhanie

29.04.2024 13:15

Na zjazde mali byť vystavené nielen tradičné komunistické symboly, ale aj portrét Stalina.

emavik

Medzi prvým a posledným nádychom chcem žiť naplno!

Štatistiky blogu

Počet článkov: 60
Celková čítanosť: 97809x
Priemerná čítanosť článkov: 1630x

Autor blogu