Založ si blog

Archív: december, 2016

Prepletám. ..

Prepletám a spájam mosty, spájam srdcia do radosti, prepletám ich putami – nebeskými rukami. Prepletám a spájam kvety, ševelia si spolu ako deti, prepletám ich do dúhy, škovránok ich rozsúdi. Prepletám a spájam hviezdy, do vesmírnej mliečnej cesty, prepletám ich hrudkou zeme, v nej semienko lásky drieme. Prepletám a kropím dlane vločkami nehy […]

Pokračovanie článku

Adventný kalendár – 17. december

Som ako dieťa, človek zvedavý, otváram dvierka na adventnom kalendári. VIAC LÁSKY Kúpim si medailón s prázdnou tvárou, bez pisára meno bude na ňom stáť. Kúpim si sny a čokoládu v obchode pre šťastie. Potrhám pozlátky do výkladu, nechám ich vetru na hranie. Kúpim si vločky bielej nehy, porcelánový čas na splátky. Za zajtrajšok sľúbim veky, a za […]

Pokračovanie článku

Adventný kalendár – 14. december

Prázdne okienka v mojom kalendári… nestihla som zaplniť. Prečo? 10 dní výpadok pamäte, únava z naháňania, aby som všetko stihla pripraviť , kým zas vycestujem za prácou a vrátim sa tesne pred Vianocami. Pečenie, upratovanie, naháňačky po doktoroch a inštitúciach, a k tomu ja tvrdohlavá, rozhodla som sa robiť si v zime vodičák. Aby som sa presvedčila, či to […]

Pokračovanie článku

Adventný kalendár – 4. december

Som ako dieťa, človek zvedavý, otváram dvierka na adventnom kalendári. BARBORKA Šaty biele vo vetre vejú, koníky divé za ňou sa ženú. Barborka biela smutná pani, utekáš lesom pred tyranmi! Ktože sa za tebou náhli? Či vlastný otec ťa tak trápi?! Mečom chce ti zoťať krásu, za nevinnosť chystá zradu. Že si spupná mladá panna? Že sa […]

Pokračovanie článku

Adventný kalendár – 3. december

Som ako dieťa, človek zvedavý, otváram dvierka na adventnom kalendári. Zima Dotkla sa ma pieseň clivá, za jeseňou vraj už zima býva. Už maľuje si biele obrazy, pomaličky zdobí stromy do krásy. Chladí, štípe a vždy mrazí, a všetkým sa to stále páči. Bielučké páperie na nos mi sadá, na zem už ako kvapôčka padá. Už je tu znova kráska biela, odetá v […]

Pokračovanie článku

Adventný kalendár – 2. december

Som ako dieťa, človek zvedavý, otváram dvierka na adventnom kalendári. Žil krátko ale úspešne Sú ľudia, ktorí žijú krátko, ale tak produktívne, že si na nich spomíname dodnes. Ich diela sú výpoveďou doby, v ktorej žili. No dodnes z nich môžeme čerpať myšlienky a skúsenosti, ktoré nám majú pomôcť neopakovať chyby minulosti. Dnes si pripomíname 97. výročie […]

Pokračovanie článku

Adventný kalendár – 1. december

Som ako dieťa, človek zvedavý, otváram dvierka na adventnom kalendári. Snehová vločka Bielučké páperie , čipkový zamat, na svet sa rozhodla dnes v noci padať. Snehová vločka bielou nás vábi, prelomí všetky krištáľové ľady. Na úsmev od detí rada si počká, rozsvieti iskierky v maličkých očkách. A deti šantia medzi vločkami, chytiť ich chcú malými rúčkami. […]

Pokračovanie článku
Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

18.03.2024 06:00

Do Virtuálnych volieb Pravdy sa za desať dní zapojilo celkovo 22 343 ľudí.

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

18.03.2024 06:30

Tzv. tanková koalícia jednou z najdôležitejších, aké boli vytvorené na podporu Ukrajiny.

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

emavik

Medzi prvým a posledným nádychom chcem žiť naplno!

Štatistiky blogu

Počet článkov: 60
Celková čítanosť: 97162x
Priemerná čítanosť článkov: 1619x

Autor blogu