Založ si blog

Novembrové blues

Stratená medzi kvapkami
naháňam dáždnik po ulici,
uniesol mi ho vietor
v novembrovej čľapkanici.

Do topánok smútok vkráda sa,
moja veľká topánková prehra.
Na mokré nohy v topánkach
voda sa víťazne chechtá .

Vo vlasoch vietor čuchrá,
mení mi strapatý outfit,
zopár lístočkov z čerešní
posplieta v daždi do nich.

Cítim sa ako pes,
som zbitá a mokrá,
novembrová dáma
smutné blues mi šepká.

V kaviarni za rohom
prestanú padať kvapky,
nebudem naháňať slnko
v novembrovom daždi.

Adventný kalendár 2020 – Mama

15.12.2020

Otváram dvierka na kalendári a čakám na zázrak. Každý deň príbeh, láska, smútok, život sa zmestí doň na 24-krát… Sedela na železničnej stanici a pozorovala motýle. Mala ich rada. A najradšej, keď ich naháňala na lúke medzi poľnými kvetmi. Chcela ísť domov za mamou, no pani pri okienku jej nechcela predať lístok. Vraj do Kapušian odtiaľto nechodia. Musí sa najprv [...]

Adventný kalendár 2020 – Bosorky

13.12.2020

Otváram dvierka na kalendári a čakám na zázrak. Každý deň príbeh, láska, smútok, život sa zmestí doň na 24-krát… V minulosti viac ako teraz ľudia verili rôznym poverám a príbehom, a počas zimných večerov si ich rozprávali pri páračkách. Dnes sa len nad niektorými pousmejeme a už im neveríme ako kedysi. Ale, čo ak je v niektorých príbehoch ešte aj dnes kus [...]

Adventný kalendár 2020 – Vianočné Bratwurst

11.12.2020

Otváram dvierka na kalendári a čakám na zázrak. Každý deň príbeh, láska, smútok, život sa zmestí doň na 24-krát… Keď som odchádzala pracovať do Rakúska ako opatrovateľka v septembri 2014, presviedčala som samu seba aj moju rodinu, že robím v danej situácii to najlepšie rozhodnutie, aké som mohla spraviť. Plánovali sme sa osamostatniť od rodičov a kúpiť si [...]

Vladimir Putin, Moskva, Rusko

Útok na Volkova bol mrazivo účinný. Dokazuje návrat ruskej špionáže do studenej vojny

19.03.2024 10:25

Rusi do každej vojny vstúpili v zlom stave, potom ale postupne, vďaka vysokému počtu ľudí a nulovému rešpektu k ich strate, sa dostali do formy.

Jaroslav Haščák

V kauze Gorila opäť obvinili Haščáka a ďalšie osoby

19.03.2024 09:36, aktualizované: 09:57

Ide o trestné činy založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny či korupčné trestné činy.

Kurimany, zrútený most

Nemeckú statičku Sabine H. uznal súd za nevinnú v kauze spadnutého mosta na Spiši

19.03.2024 09:24

Tragédia si v novembri 2011 vyžiadala štyri ľudské obete a ďalších zranených.

Štefan Harabin, ta3

VIDEO: Prezidentský kandidát Štefan Harabin. Rusko nepovažuje za agresora, chce neutralitu Slovenska

19.03.2024 07:00

O post prezidenta Slovenskej republiky vo voľbách v roku 2024 sa uchádza 10 ľudí.

emavik

Medzi prvým a posledným nádychom chcem žiť naplno!

Štatistiky blogu

Počet článkov: 60
Celková čítanosť: 97167x
Priemerná čítanosť článkov: 1619x

Autor blogu